Opsamling dag 1

Dagen er gået rigtig godt, jeg havde lidt svært ved og følge med en gang i mellem, men det skyldes nok min manglende forberedelse, jeg havde desværre ikke fået læst op til denne gang. Det virker som et anderledes og spændende modul.
Den manglende forberedelse har været en udfordring for mig og så syntes jeg også der er for mange på holdet. Det har også været med til at der har været mange oplysninger og indtryk og fordøje, ellers syntes jeg det har været en typisk første dag på et nyt modul, med lidt forvirring inden man finder ind i rytmen igen og mon ikke det hele giver mening allerede næste gang.
I forhold til næste gang håber jeg på at være lidt bedre forberedt, både i forhold til det vi skal forberede til næste lektion, men også i forhold til hvad modulet går ud på.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog